Heb jij de internationale bestseller ‘het bromvliegeffect’ van Tim den Heijer en Eva van den Broek al gelezen? Wij zijn fan van dit praktische (en grappige) boek over alledaagse fenomenen die stiekem je gedrag sturen en willen jou ook graag kennis laten maken met dit fenomeen.
Wat je functietitel ook is, we zijn allemaal gedragsveranderaar van beroep. Want je maakt pas echt impact als je mensen in beweging krijgt. En dat is best lastig, want gedrag veranderen werkt vaak anders dan je zou denken. Zeker om consumenten te bewegen naar het kopen van meer biologisch.
Het bromvliegeffect laat zien dat de consument met kleine slimme communicatietools te verleiden is tot andere keuzes. En ja, als we Tim mogen geloven, ook om vaker voor biologisch te kiezen!
Deze interactieve presentatie neemt ons mee naar relevante highlights uit de gedragswetenschap en zit bomvol aansprekende bromvliegeffecten uit de praktijk.
Wij organiseren deze sessie op een inspirerende plek, namelijk bij een van de vestigingen van Conscious Hotels in onze hoofdstad. Duurzaamheid staat hier centraal en ze zijn, zoals ze het zelf zeggen ‘ongelofelijk eco-sexy!’. ‘We willen er goed uit zien en het ook goed doen.’ Zo kiezen ze hier bewust voor 100% biologisch. ‘Geen gif, alleen maar smaak’, is hoe ze het zelf uitleggen aan hun gasten. Met een rondleiding en een presentatie hoor je wat Conscious onder ‘eco-sexy’ verstaat en hoe biologische voeding hierbij past.
Hoor je de bromvlieg al zoemen? Meld je direct aan: naar aanmeldformulier
Wanneer: donderdag 21 november van 13.30 tot 17.00 uur
Waar: Conscious Hotels Amsterdam City (The Tire Station), Amstelveenseweg 5, Amsterdam
Voor wie: voor marketeers, marcommers, communicatieprofs en andere ‘gedragsbeïnvloeders’ die werken met biologische merken/producten.
Deelname: 99 euro per persoon (exclusief BTW maar inclusief hapje en drankje)